tredje advent.

Ja idag är det tredje advent, nu är det inte långt kvar till JULAFTON :)

Idag har jag tillbringat dagen med att laga mat och gjort brända mandlar och promenad :)
Gjorde en köttgryta som blev gudomligt gooooood..

Nu på kvällen blir det bara en massa mys för nu ska älsklingen jobba natt, så nu kommer vi inte att träffas nå mycket under veckan, sen jobbar jag ju helgen då träffas vi ju bara på kvällarna några timmar :/

Så nu är det eld i öppnaspisen, mandlarna står i en fin skål på bordet och glöggen står på värmning, ljus i hela lägenheten så nu väntar jag bara på att M ska komma hem från plogningen :)

I morgon ska jag till dagis och kolla på luciatåg :)

Nä nu orkar jag inte skriva nå mera, Ha en bra kväll




Det här kortet är från ett luciafirande från dagis för väldigt länge sedan.
Jag och marina gjorde praktik där tror jag :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0