Röda naglar!

Ja som rubriken lyder så var jag in till Ockelbo och fixade mina naglar idag, och det var då på tiden för en gick sönder idag :(

Men nu tog jag en ny variant istället för fransk manikyr och rak tipp gjorde jag helröda och lite mandelformade :)
Jätte fiiiint blev det.
Så nu har jag julnaglar :)


Idag var jag och Annelie till Johanna och fikade och överlämnade bingolotto julkalendrar som hon och Timo hade vunnit i motionslådorna.
Tack för kaffe och tillbehör det var jätte gott.
Är ganska avundsjuk på deras kök super fint.. :)

Nu kommer mamma snart med lite hämtmat åt oss, husets specialpasta blir det. mmmmmm vad gott.
sen blir det Idol och glöggmys.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0