julen

Trodde ALDRIG att jag skulle säga det här.... Men jag är glad att julen är över nu.
Julen är jätte jätte mysig på alla sätt och vis, men det är såååå skönt när den är över. :)

Hade iallafall en jätte mysig jul med min familj, tydligen hade jag varit snäll också för jag fick julklappar :)
Några av sakerna jag fick var:

Badkudde
Glögg glas
sängkläder
Dusch set (hudlotion och dusch creme) 2 st
pengar
presentkort på valbo
ljuslykta
kläder
mixer (obh nordica chilli)
sockor
ljus
skål (som det står god jul på)
2 st filippa k muggar

i dag åt jag upp dom sista resterna av julmaten så nu får det vara nog, Micke hade bestämt sig för att äta pizza idag men inte jag inte, jag åt lite sill o pären och prinskorv o köttbullar :)

Ikväll blir det bara till att ligga i soffan och kolla på någon film för i morgon är det ju dags att jobba igen :(
men jag jobbar bara Mån-Tors sen ledig i 3 dagar igen :)

4 dagar kvar tills jag fyller :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0