Julbord

Ja nu ligger man i soffan med paltkoma, men det var värt det.
Sillbordet var heltklart det bästa på hela julbordet, currysill, paprikasill, senapssill och vitlökssill...  MMMMMM..
Det är först på senare år som jag har börjat äta Sill (kanske börjar bli vuxen) sen var ju laxen inte så dum heller :)
Ja helt klart värd pengarna iaf.


Nu ska vi snart upp till Sarah och ha lite lördagsmys med lite glögg.
Grabbarna ska väl dricka lite öl också kan jag tänka mej. :)

Sen blir det väl hem och slänga sej i sängen, är så jäkla trött och har lite ont i huvudet.

I morgon har jag beslutat mej för att ta en LÅÅÅÅNG sovmorgon för nu går vi in veckan då jag jobbar helgen. :/
Men jag ska inte klaga jag får vara ledig både julafton/helgen  och nyårsafton/helgen  och BILMA :)
Kan inte ha haft mera flyt med mina helger :)

Puss och Kram och nyp i stjärten.
Ha en trevlig kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0