äntligen..

så har jag köpt mej ett par vinterskor... :) (kors i taket)

I går när jag jobbade insåg jag att det inte gick att springa omkring i gympaskor nå mer..  Var helt dyngsur om fötterna så det var bara att svänga in på lingvalls skor och shoppa mej ett par fina vinterskor, och jäklar vilken skillnad :) Blir inte blöt om fötterna nå mer :)

 jag sitter just nu på jobbet och har lunch, kan ju säga att det  inte var roligt att köra den lilla polon till Lingbo idag när halva vägen hade blåst igen och var full av snö..
Har nog ångrat mej, vill inte köpa en polo, det är ingen  vinterbil har jag märkt. :)

Nu har jag bara 7.5 timme kvar av den här helgen, sen får jag vara ledig i 3 helger :)  *det gillas*
Tror nog att jag ALDRIG har fått vara ledig hela jul och nyårshelgen, så det kommer bli jätte skönt.

Nä nu ska jag ta på mej mina nya vinterskor och starta den lilla polon och köra ut lite luncher i det mysiga vintervädret som vi har.

Hoppas ni andra har en mysig dag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0