2:a Advent.

Idag har jag haft en storstädning, ALLT har rengjorts så nu är det skinande rent här hemma :)

Var upp till Sarah på en fika och kommer hem med nya gardiner till vardagsrummet (Tack Sarah det blev jätte fint ♥) 
Vi satt och pratade om hur gott det skulle vara med julbord och det slutade med att vi bokade ett på Kungsfors herrgård på lördag :)
Ser fram emot det jätte mycket kan jag lova, mmm vad gott det ska bli.
ÄLSKAR julbord.

Micke har varit borta hela dagen, på förmiddagen var han och Daniel ute och jagade sen åkte han till jobbet för det var nå brådskande som skulle iväg till Sibes tror jag.
Så jag har fått gjort allt i lugn och ro, annars är han alltid ivägen när jag ska städa och dona..

Har precis gjort en sats brända mandlar som jag nu avnjuter tillsammans med glögg, det sitter inte helt fel nu kan jag lova.
Resten av kvällen kommer att tillbringas i soffan framför tvn med en massa ljus och mys.

Ha en mysig 2:a advent.  Kram

                           

                                                                                        


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0