Skogen...

Ja igår var jag och Micke i skogen HELA dagen, började med att plocka blåbär vid crossbanan så vi fick väl ihop en 3 liter som vi ska frysa in och spara till framtida pajer :)

När vi kom hem därifrån var va bara hemma i en timme cirka innan vi åkte vidare till Mo för att plocka lite svamp och Micke kollade efter bock visten.
Vi kom hem från skogen kl 20.00 och slängde oss i soffan med en varsin pizza, efter att jag hade ätit blev jag så jävla trött så jag knappt visste vad jag hette, så det blev en tidig kväller för mej  medans Micke åkte ut och jaga grävling.

I dag har jag haft en storstädning, rensat, kastat, skurat mm... :)
Återvinningen är ju öppen i morgon så det gäller att passa på och kasta medans Micke jobbar :)


Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv tills min älskling kommer hem för då ska vi fika lite:)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0