Ja nu var det ett tag sedan!

Halva semestern är klar nu har jag bara 2 veckor kvar :)))

Har hunnit med mycket under min semester:
 
* Vi har varit till NORRFLY dårhus och kollat, tyckte att det var lite obehagligt att strosa omkring där.

* Vi har hunnit med 2 svängar till Abbortjärn med husvagnen och trevligt umgänge. Fiskat, ätit god mat druckit gott och spelat gitarr och sjungit. Det kan man kalla semester. :)

* Åkt och hälsat på Sarah o Danne i deras stuga i Borlänge, där blev vi bjuden på lunch och efterätt :)  Tack Sarah <3

* Blivit bjuden på mat och fester lite överallt, det uppskattas alltid :)

* Sen har vi även hunnit med att rusta om "Nils" rum, så nu är det fint i det rummet också bara 2 rum kvar nu :)

* Och självklart bara varit hemma och tagit hant om varandra <3


Idag har jag och Sarah varit och shoppat på lite olika affärer i Valbo och Sandviken, kom äntligen hem med ett par gardiner som jag har spanat in länge men har varit för snål för att köpa dom men idag slog jag till så nu ska det bli fint i köket :)
Stod och valde mellan ett par vita eller lite mörkare, men eftersom vi går mot mörkare tider nu så blev det dom mörkare så man kan ha dom ända tills det är dax för julgardinerna :)


Nä nu har jag inte tid att sitta här när solen äntligen skiner ner på oss, nu ska jag ut på altan och lösa korsord och bara njuta.
Älsklingen är och roar sej med att åka cross han :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Finaly! jag är så stolt över dig! <3<3

2010-08-02 @ 19:19:55
URL: http://tuvansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0