En trevlig kväll!

Igår gick Jag, Micke, Annelie, Niklas, Johanna, Dressa, Jocke,Jessi  och alla barnen till Herrgården och drack någon öl och satt och pratade lite, Jätte mysigt kan inte fatta att jag inte har varit dit tidigare???
Jätte smidigt att ha ett ställe i Jädraås där man kan sätta sej och bara ta någon öl och prata lite.
Det måste vi göra oftare.

När vi gick hem därifrån gick vi hem till oss och fortsatte dricka lite öl och surra lite, klockan var nog närmare 01.00 innan jag och Micke gick och la oss och Micke stackarn som skulle upp och jobba förmiddag. :)

Nu har jag städat för det blev lite rörigt igår men nu börjar jag se ljuset i tunneln, har bara toan och torkning av golven kvar sen så...

Idag ska jag passa på att köra undan allt skit till återvinningen i Ockelbo så man blir av med allt de också,
sen ska jag fråga Sarah om jag får gå upp och plocka lite hallon så jag kan göra saft om jag hinner...

Fast man har semester så har man fullt upp, när man är klar med ett projekt så börjar man bara med ett nytt hur orkar man??

Nä nu har jag inte tid att sitta här om jag ska hinna städa klart och ha maten klar tills Micke kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0