Skön dag!

Ja i dag vaknade både jag och Micke typ halv nio då klev vi upp och tog en lång promenad med Eroz, var jätte skönt väder ute att ta en promenad i!

Efter det  så åkte vi och storhandlade så nu är både kyl, frys och skafferi uppfyllt :)
Bäst av allt är att det var Micke som betalade :))

Sen har vi bara varit hemma o fixa och donat.
Jag har städat oxå för ovanlighetens skull :)

Just nu är Micke på jaktmöte och jag håller på förbereder middagen, ikväll blir det lax med pressad potatis och gräddfilssås och en veckosallad till :)
Jag kör stenhårt på veckosallad nu jätte skönt att slippa ställa sej och göra sallad varje dag!!

Ikväll blir det gympa igen :)))
Efter det blir det bad med ansiktsmask och hårinpackning, det är så skönt att ligga där i badet och slappna av.

Sen blir det väl det vanliga, hänga framför tv:n innan man ska gå och lägga sej :)

I morgon ska jag gå introduktion på Boendestöd  från 11-19.30  :/
Hoppas att det  går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0