Ledig!

Ja nu ä man ledig i  3 dagar, det ska bli jätte skönt..
Ska rensa u lägenheten och ta en riktig stor vårstädning hade jag tänkt. :)

Igår var det sista jobbdagen på Kaplanen tjejerna hade köpt ett presentkort på Sofies kroppsvård åt mej :)
jätte snällt gjort av dom, ska ringa och beställa tid för ansiktsbehandling med rengöring-peeling-lermask - massage och färgning av ögonbryn och ögonfransar  kommer att bli jätte skönt :)

Sen gjorde jag en jätte tabbe igår...
När jag slutade på kursen som vi hade skulle jag ta med mej Albin hem från Ockelbo, men kursen slutade en timme tidigare så jag satte mej i bilen och åkte hem.
Inte förens jag var hemma i Jädraås kom jag på att jag hade glömt Albin så det var bara att vända och åka tillbaka och hämta honom :(
Snacka om att jag blev less på mej själv...


Ikväll ska jag hem till Hanna Lindgren på Mary kay, det kommer att bli jätte kul :)

Nä nu ska jag börja sortera undan lite! 


Ha en bra dag  <3


Kommentarer
Postat av: Terese

De är inte snällt att glömma sin systerson!!!! :)

2010-04-24 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0