jisses vilken dag!!!

Ja min dag har inte varit till mitt bästa iallafall...

Började med att jag sov lite för länge på morgonen så jag fick jätte bråttom till jobbet och allt krånglade innan jag kunde sätta mej i bilen och komma iväg till jobbet!!!
Och när man väl kommer dit då vill man bara vända och åka hem igen för det var total kaos med en brukare!

Sen har man suttit på möte/utbildning halva dagen med en mensvärk som jag trodde skulle kunna döda mej, det var ju inte så super kul och koncentrationsförmågan var ju inte den bästa!
Sen har det bara fortsatt att strula för mej resten av dagen, så nu är det första gången som jag kan sitta ner i lugn och ro och bara ta det lugnt....

Längtar tills jag får lägga mej och sova så jag förhoppningsvis kan vakna till en mycket bättre dag i morgon!


God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att det går bra för dig i allt vad livet har att ge.. Någonstanns är vi alltid tillsammans.

O jag hoppas du finner det du söker, det gör jag

2010-04-18 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0