JÄVLA SKIIIIIIIIIT!!!

Ja oturen fortsätter då, undrar när den ska vända??? 

Idag fick jag beskedet som jag har väntat så länge på, synd bara att det inte var det som jag hade hoppats på!

Den 3/5 slutar jag på Kaplan, för att börja jobba på boendestöd.....   :/

Jag vill INTE!!!!


Jag har aldrig trivts så bra på ett jobb som jag har gjort på Kaplan det har varit det absolut roligaste jobbet som jag har haft, härliga arbetskamrater och vi har haft skitkul tillsammans...
Sen har det ju funnits stunder då jag inte har gillat jobbet, men det finns så mycket mera bra stunder som överväger dom dåliga.


Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gilla läget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0