Fullt upp hela dagen :)

Idag har det varit full rulle här, började med att Sarah och emmy kom och drack kaffe och pratade bort någon timme :)
Sen kikade Johanna, Annelie och mamma förbi och rökte lite med oss  :)

Efter allt fika tog jag och Sarah en promenad till G-boningarna och vände, kändes som om vi lära röra lite på dö köttet :)

Eroz har kräkts hela dagen, jätte många gånger och överallt i sängen, så det var bara till att tvätta och bäddarent de :(
Men nu har han iaf slutat.

Sen på kvällskvisten åkte Jag, Mamma och Therese upp till Johanna och kollade på dom efterlängtade fruana :) 

Jag har även börjat få ont i armbågen igen, så idag ringde jag till HC och på Torsdag ska Lisa ringa till mej så vi kan prata om min armbåge :(
Usch, vill inte ha ont mera nu....

Nu ska jag krypa ner i sängen med min Micke och sova lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0