sjuk.. :(

Har åkt på en förkylning, jag snorar o nyser och grinar om vartannat..
När jag är förkyld rinner tårarna hela tiden, ser ut som om jag går och grinar hela dagar och det svider skapligt runt ögonen...

Men jag börjar gå mot bättringsvägen iaf, är inte fullt lika dålig idag men jag ska vara hemma från  jobbet i morgon så får vi se hur det blir sen.


Nu har Micke åkt till Föllinge och jagat :( han blir borta i en vecka om dom inte skjuter fullt fort, HOPPAS :)
Haha..
Nä han har ju sett fram emot den här veckan länge nu så jag hoppas att dom får en trevligt jaktvecka.
Blir lite ensamt här hemma men han kommer ju hem snart ändå är bara att hålla ut.
Fast lite skönt blir det oxå, kan bestämma allt själv :)

Nu medans han är borta tänkte jag röja undan här hemma och  packa ner det sista som vi inte använder, men det är ju så svårt.
Jag har packat ner ganska mycket från köket, sen kommer man på att man kanske skulle ha haft just dom sakerna som man har packat ner...
Men men..


Nä nu ska jag snoka runt lite här på nätet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0