lär åka ut och jobba på min lediga dag..

Ja jag skulle ju ha varit ledig idag men det var en son´m blev sjuk på jobbet och alla vikarier var redan insatta.:(

Men jag hade lite tur iaf, det skulle ha varit ett långpass men jag lyckades hitta på en vikarie som inte hade jobbat där på jätte länge som vela ta en del av passet så jag behövde bara ta kvällen  så jag jobbar 14.30 - 21.30  :)

Sen jobbar jag kväll i morgon  och 12 timmars på lördag sen ledig i hela 3 dagar och då tänker jag minsann INTE ta på mej nå.. :)

Då ska jag vara hemma och ta tag i städning och tvätt som det har blivit lite dåligt med tid till.. :(  Sen ska jag fortsätta röja och slänga och packa saker till flytten :)

Längtar jätte mkt nu men jag kommer att sakna min lägenhet också tror jag, den har ju sina minnen :P

 

Nä nu ska jag göra mej klar för jobbet,  ha en fortsatt bra dag mina nära och kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0