jösses....

vilken start på veckan jag fick, när jag skulle åka och jobba i måndags så tänkte jag att jag tar skogsvägen till jobbet eftersom det e så jävla tråkigt att åka den vanliga vägen.

Jag kommer åkandes och lyssnar på musik o diggar med när jag närmade mej en kurva saktar ner farten lite och åker igenom halva kurvan, mitt i kurvan står det ett djur jag svänger och får världens sladd (rullgrus) tappar kontrollen helt över bilen och hamnar i diket......  Har nog ALDRIG  varit så rädd i hela mitt liv.

Som tur var så kommer det 2 herrar i en bil och hjälper mej upp för fast det satt jag, men det hände ingenting med djuret mej eller bilen, men bra skakis var jag.... kunde knappt tända en cigg för att jag skakade så mkt. :(


Och idag så krockade smulan med en älg :( Men det hände ingenting med henne som tur var, lite bucklor på bilen bara och hellre det än att smulan skulle ha gjort illa sej.
Men usch och fy vad läskigt hade kunnat gå mkt värre..


Nä Marina nu lär vi hålla oss i från skogsdjuren ett tag va??? :)


 Nu ska jag åka och jobba men jag åker på landsvägen till jobbet idag :)


Ha det så bra så ses vi :)


Kommentarer
Postat av: Marina (Smulan)

Hihi.. ja, nu blir det cykeln till Sandvik varje dag ;)



<3

2009-09-03 @ 22:23:01
Postat av: Johanna

Ja om ni vore så vänliga så att de finns nå kvar till jakten ;) <3

2009-09-04 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0