idag har det blivit mkt gjort..

har hunnit med att städa ur lite i köket, mamma skulle hjälpa mej tvätta fönstrena men hon blev lite höjdrädd hon också så vi sket i det. (jag gör det inte alldeles för högt för mej.)

Så vi började med att plocka och städa ur en massa skåp så nu är det gjort, också har jag  packat ner ännu mera saker från köket så nu är det INTE mycket kvar där  tror jag :P

Sen åkte jag och micke till Veterinären med Eroz, han ska fortsätta att äta medicin i 3 månader till :(  stackarn.
Lungorna var inte riktigt bra än, men dom tror inte att de kommer bli så  mkt bättre än var det är.
Men vi fick tillåtelse att få jaga med Eroz och Micke blev jätte glad :)
Ska ta det lite lugnt bara behöver inte hård jaga utan vi får se hur mycket som Eroz orkar med.


Nu på kvällen kom Johanna hit så vi har fortsatt med packning.
Nu har vi plockat ur vinden (den ena) och sorterat det som ska slängas och det som jag ska spara
Hittade mycket smått och gott där, en massa dagböcker sen jag var liten :)
Och kalendrar sen jag gick på bessemer med en massa roliga saker i det ska sparas...´:)

Nu ska jag snart krypa ner i min sköna säng, ska upp 05.30 i morgon.
kommer nog bli lite kämpigt när man har varit ledig i 4 dagar nu :)


      God natt!



Kommentarer
Postat av: sandra

den kalendern minns jag:) hihi...

2009-09-29 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0