Buhu....

Det känns som om jag börjar bli sjuk.......    Vill inte bli det.

Det är Mickes fel, han har varit hemma hela veckan och snorat, hostat och nyst så det är ju inte konstigt om jag blir sjuk...
Jag hatar att vara sjuk, och bara för att Micke åker bort på söndag så kommer jag säkert att bli jätte sjuk och det är ju inge kul när man lär ut med hunden och göra allt annat oxå.

Nä hoppas verkligen att jag bara blir lite förkyld, inget mer.



Nu ska jag snart åka och jobba, 14.30 - 21.30  :(  men  jag är ju ledig i helgen det e ju skönt iaf.
sen nästa vecka blir jag ledig 4 dagar på rad... VAAAAAAA  värsta semestern. :)


 jag var och klippte mej igår, blev jätte kort om man jämför mot förut.
Nu är det nästan ner till axlarna :/
Men det var skönt att bli av med allt det slita kan jag lova :)

Ha en bra dag.. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0