bättre!

Nu blir jag bara bättre och bättre i förkylningen.
Idag har jag inte behövt använda nässprayen( ?) någon gång och jag kan andas :) Helt otroligt :)
Så i morgon blir sista dagen som jag blir hemma sen jävlar ska jag jobba!

Pratade med M nyss och han var lite full, han skulle skjuta en älg för min skull i morgon sa han (Hans  sätt att vara romantisk) sen skulle han prata en sväng med Eroz. 
Eroz blev helt tokig när han hörde Mickes röst och började springa mot dörren men blev jätte ledsen när inte M kom in någongång :(  Stackars Eroz han längtar efter sin husse.
Men har vi tur så kommer älsklingen hem på Fredag :)

Då blir det myspys kan  jag lova, ska laga någon god mat och tända lite ljus o sen får ni inte veta mer :P  hahaha nä skämta bara.


Idag var jag på tjejkväll på folketshus fanns lite smått och gott där.
Köpte med mej lite badsalt hem nu när jag äntligen får badkar :)
Sen vann jag en ljustake :)


Nä nu ska jag och Eroz krypa ner i sängen så det snart blir fredag :P


God natt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0