Barnvakt åt mina troll.

Ja just nu sitter jag och slänger ett getöga på barnprogram samtidigt som jag försöker skriva ett inlägg här :)
Syrran är på föräldramöte så jag passar barnen <3

Dom sitter bänkade och kollar på barnprogram och myser i soffan, dom är så söööööta.


Idag har jag tvättat upp det sista och hunnit plocka undan lite mera saker så nu ser det skapligt ut hemma, ska bara byta sängkläder så det blir skönt att lägga sej i sängen ikväll.

Min älskling är sjuk :( så han ska inte jobba i natt :)  vet inte hur längesedan det var vi sov ihop en natt mitt i veckan, det var nog när Micke hade semester.
Men ikväll ska jag ligga och gosa och pyssla om honom. :)


nu ska jag snart lägga det minsta trollet sen göra läxan med Virre innan han ska lägga sej.

Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0