snart...

Bor jag nere på Haga :)

Nästa helg bor jag där nere, då ska allt vara på plats. (hoppas jag iaf)


Dom här 3 dagarna som jag har varit ledig har jag packat, packat och åter packat sen har jag kört ner en massa saker till Haga.
Så nu har jag inte mycket saker kvar i gamla lägenheten.
Sofforna ska Micke köra i helgen sen är det en massa småplock och madrasserna kvar.


Så jag har inte haft så mkt tid över för annat, sen nu i helgen ska jag jobba 30 timmar på 2 och en halv dag
så ni kommer inte att få se mkt av mej :(
Men blir ledig i 3 dagar sen men då ska det mesta köras ner till Haga så när allt är klart kan vi leka som vanligt igen :)


Nu ska jag hem till Johanna en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej. måste komma å kika sen när ni flyttat ner till mitt förra hem... kramis..

2009-10-22 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0