Ont..

Varför ska huvudvärk finnas för?
Finns väl inget som kan förstöra så mycket, humöret blir inte det bästa och hela dagen blir förstörd. :(

Har nyss gjort en eld som ska värma oss i natt, var svinkallt i vardagsrummet/sovrummet i natt.
Vaknade av att jag frös jag bara låg o skakade....  INGE kul...

Har skickat iväg Micke till Ockelbo för att köpa pizza orkade inte laga nå mat idag, har typ nyss kommit hem från Mamma hon masserade mej och smorde in nacken med tigerbalsam så jag hoppas att det går över snart.

Måste fixa hundvakt till veckan också eftersom sweetie ska jaga hela veckan och jag jobbar, jobbar Mån-Tors sen blir jag ledig i 3 dagar :)

Nu ska jag kolla på one three hill, typ en av dom bästa serier som finns.

Sen ska jag hjälpa älsklingen att packa lite inför älgjakten.

Ha en underbar kväll mina älskade vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0