Ny design :)

Ja nu har man skaffat en ny design, tyckte att den var jätte fin så jag bara lära ha den.
Tog ju hem en med Hello Kitty först men det kanske blev lite för mkt :)



Just nu sitter jag i mitt vardagsrum/sovrum ?.
Har burit ner sängen från övervåningen så vi kan städa ur där uppe iaf :)
Men det ser för jävligt ut här nere....
Och i köket står allt som inte fick plats i vardagsrummet efter sängen kom dit....

Men i morgon ska jag o Johanna köra lite saker till Haga s å då kanske det blir bättre. :)



Till Sarah med fam:

Jag kan inget mer säga än att jag är otroligt ledsen för eran skull..

Bringa var en väldigt speciell hund, så snäll och go.
Allas våran lilla pussgurka <3
Hon lever kvar i våra hjärtan.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack älskade Anna!

2009-10-10 @ 22:44:32
URL: http://tuvansarah.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh tack! haft en bra kväll?

2009-10-11 @ 00:21:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0