Snööööööööööööö!!

Va vad mysigt det är när det snöar, synd att man ska åka och jobba kväll idag annars hade man kunnat myst framför brasan med en massa ljus tända och bara vara. 
Lät INTE helt fel, men jobba måste man :)


Idag träffade jag Tage och lämnade tillbaka lägenhetsnycklarna och hade genomgången på lägenheten.
Han hade inget att anmärka på¨.??...
Så det vra ju bra,  nu har jag inte mkt kvar att göra i nya lägenheten heller.
Ska handla lite nya saker bara och tapetsera om sen så är jag nog rätt nöjd :)


Eroz och Stig trivs jätte bra här nere, Stig har blivit som en helt ny katt.
Nu är han jätte social mot alla och inte bara mej och Micke. :)

Kanske ska ta influensa sprutan idag oxå, men jag vet inte riktigt än....

Nä nu ska jag sitta och titta ut genom fönstrer och njuta lite av snön innan jag ska åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0