så jäkla trött.

Jag kan  inte fatta det.. Jag skulle kunna sova hela dagar om jag kunde..??
Var länge sedan jag kände mej så slut som jag gör nu, måste bero på vädret..

min kropp behöver lite solsken nu så man kan bli lite piggare och kanske orka hitta på saker.
Kanske måste slinka in i solariumet innan jobbet om jag hinner annars får jag ta det på rasten ist :)

 

Nu är matlådan packad och hunden är rastad och snart ska jag åka och Jobba..
Men helst hade jag velat vara hemma idag och krypa ner under täcket igen och soooooova.

Men har man ett jobb att sköta så är det bara att ta sej i kragen och masa sej dit och vara pigg och alert.


Nu ska jag fixa iordning mej själv lite så man inte ser så sliten ut :)


Snart är det första advent :)  då får man börja julpynta snart :)))

ÄLSKAR JULEN..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0