Ny BIL :)

Ja nu har man en subaru impreza parkerad hemma hos mej :)

Jag och Pappa åkte till Dalarna och kollade på den igår, och den blev med hem :)

MYCKET bättre än Tojjan :)


Ha ha ha var jätte nervös när jag skulle köra hem den, var inte alls som att köra tojjan men den var mycket skönare att köra, och det regnade inte in i den fast det spöregnade :P
 
Så nu har man en bil som förhoppningsvis håller ett tag iaf.

Fast jag kommer att sakna  min tojja ändå, min lilla pärla <3



Nu har man en ny arbetsvecka framför sej igen då.....
Ledig Onsdag och torsdag sen går man på 12 timmars helgen  :((((
Men det ska nog gå bra det oxå :)


GRATTIS PAPPA PÅ FARSDAG!!

Nu ska jag kolla på film med min älskling sen ska vi gå och lägga oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0