Nu..

Börjar det kännas som hemma här på Haga :)
Fast det är lite småplock kvar men nu kan man iaf bo här utan att kräkas :P


Micke fick för sej idag att våran tv inte dög nå mera, så när han vaknade for vi in till Valbo och köpte en ny tv. :)
Det blev mycket finare med den nya tv:n, en Samsung blev de :)


Min Tojja är död :(.....  Startar inge mera, Micke tror att det är startmotorn :(
Så nu blir det ett samtal till banken för att beställa en tid att prata lån.. 
Ska bara hitta en bil som jag vill ha :)
Men jajg kommer att sakna min tojja. Min alldeles första bil <3

Tack Johanna för att jag får låna din bil till jobbet i morgon :)

Nä nu ska jag gå och lägga mej så jag orkar upp i morgon, har ju varit ledig i 4 dagar nu :)

Puss och Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0