....

Kom inte på vad jag skulle skriva för rubrik..


Nu ska jag snart packa ner matlådan och rulla vidare till Jobbet för ett kvällspass, slutar 21.30
sen är det bara att rulla hem och slänga sej i sängen. :)

I morgon ska jag åka och shoppa :)  som jag har längtat efter det  finns så mkt som jag behöver men vi får väl se vad jag kommer hem med :)

Jag ska in på biltema och handla lite saker till bilen iaf, sen blir det väl kanske lite julklappar oxå så man kanske slipper åka in dagen före julafton och panikhandla..   men känner jag mej själv rätt så lär jag nog åka in ändå.
Lite nya saker till hemmet vill jag oxå ha, fan min lön kommer nog att ta slut i morgon :)

Nä lite ska jag hushålla med pengarna så jag kan spara undan lite :P


Skulle ha hunnit med att göra jul här hemma oxå, måste försöka klämma in det i morgon efter shoppingen.
Eller så får jag väl vänta tills på lördagen. Kanske behöver handla lite saker till advent oxå :P


Micke skulle iaf ut och kolla efter granar idag så man kanske kan få upp en gran ute iaf, Näääää gud vad mysigt det är med julen.

Och snart får man börja öppna och äta av chokladkalendern :P tack snälla Johanna för hello kitty kalendern :)


nä puss och hej för nu ska jag snart åka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ringer dig imorgon, så vi vet var vi är ;)

slutar runt 12 tiden! PUSS

2009-11-26 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0