Värdelös dag....

Har regnat nästan hela dagen, jag som vela att solen skulle skina så  man kan jobba på brännan lite..
Men men solen lär väl komma någon dag snart tycker jag!

Har tvingat med mej Micke till sandviken o handlat lite idag, skafferiet o kylen var typ alldeles tomma så jag lära fylla upp lite.
Sen var vi in på rusta o handla städ saker, Micke hade ju av skurmoppen sist han städade ??
Måste ha tagit i för kung o fosterland och så skitigt har vi inte hemma... :)))

Jag o Marina tog en promenad på kvällningen med våra hundra, var jätte skönt förutom när regnet kom.
Men jag har hört att man ska bli vackrare av regn så det var bara att fortsätta gå så man blir snygg :P

Jag o Johanna satt o kolla på fruar nyss, fan vad bra det programmet är alltså, fattar inte hur man inte kan kolla på det.
Det absolut bästa programmet som går nu :P


Nä nu ska jag fortsätta städa övervåningen....
Känner inte för det men det måste göras.

Puss o Kram  ♥

Kommentarer
Postat av: hon som sa upp sig...

Jättetråkigt... men det är bara att ta nya tag, nästa gång du klarar du det.

Åk förbi å tuta när du har fixat det!

I cross my fingers for you!



Lycka till...

2009-05-06 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0