sommarjobb!

Har fått reda på att jag har fått sommarjobb :)
Ska gå  introduktion på kaplan i morgon, får se hur det går då, har ju aldrig jobbat inom LSS förr.
Men det ska nog gå bra.
Roligt att prova  nå nytt också, kanske trivs jätte bra där.

Känns skönt att veta att man har ett jobb över sommaren så man kan spara lite pengar igen.
Och att man kanske blir inlasad så man får ett fast jobb..
Så man kan planera framtiden lite bättre och att veta att man har en inkomst varje månad och att slippa den förbannade jävla arbets förmedlingen... :))))

Men men man ska inte dra förhastade slutsatser, man vet aldrig vad som händer innan sommaren är slut.
Kan bli helt annorlunda än vad man har tänkt sej, den som lever får se.


Idag har jag inte gjort så mkt, har sålt bingolotter, skönt att det e sista veckan nu så man slipper det ett tag framöver sen.
Och sen har jag lekt med Johanna o Sarah :)


I morgon fyller min kära Mor år så då ska vi dit o gratta henne när jag har slutat jobba.
sen jobbar jag kväll dagen efter så jag ska fråga Micke om vi kan åka o fiska på kvällen, det skulle vara mysigt,, :)

Nä nu ska jag kolla på ugly  betty sen desperata :)


Ha det så bra alla mina vänner !

 Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0