Regn o blåser kallt.. brrrrr

Idag har jag hunnit med mkt.

Har städat hela lägenheten både över och undervåning, hunnit att tvätta allt jag äger o har typ :)
Plus att jag har tvättat stolsdynorna o alla dukar jag hade framme..
Då har jag väl varit duktig?? :)

Jag o Marina cyklade runt boningarna på eftermidagen, självklart så började det ju att regna
typiskt men det gick bra endå. :)
Nu jäklar är vi på G iaf ...

Nu sitter jag o väntar på johanna, hon ska komma hit o röka när hon slutat jobbat.
Kanske hinner ta en 500 om hon vill? =)


DAGENS RIS:

Marina: tycker att jag börjar bli gammal och att jag ej kommer att komma  ifrn "dallret"   :)

Johanna:  aja bajja, inte glömma bort folk sådär.... STACKARS FOLK..


DAGENS ROS:

Går till min älskade Micke som har byggt ett växthus åt mej :))))


Det var nog allt för idag.

Puss o Kram  ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Buhu vill inte ha ris.... va ska jag gö för att få en ros?

2009-05-08 @ 17:18:57
URL: http://www.nogg.se/JNilsen
Postat av: Marina

Men Pullan min då :) Det va inte sååå farligt...

Vi är ju så gott som perfekta ;P

2009-05-08 @ 20:44:37
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0