ramla omkull!! =)

Hahahahahaha, lär bara berätta...

Nu på kvällen tog jag o Marina en promenad runt boningarna, det var sååå skönt ute o helt underbart att gå..

När vi kommer till badstranden i g-boningarna så kliver jag lite snett o ramlar omkull  hahahaha ligger där på marken o as garvar ett tag, sen när jag reser mej känner jag att det svider lite på knät så jag drog upp byxorna o kolla då har jag ett sår där, ett sådant som svider satan.... :(

Men det var skit kul iaf.


Nu ligger jag i soffan o myser med Micke o kollar på nya filmen med Vin Diesel, sååååå jävla HEEEEET...
Är nog en av dom snyggaste killarna på denna jord.. :)


Ha det bra

Puss o kram  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0