lovely..

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vilket härligt väder vi har haft idag..


I går var vi hem till min älskade Pappa o firade han som blev 45 år, blev bjuden på grillat sen så kollade vi ju självklart på melodifestivalen :)

Idag har jag och Marina tagit oss en promenad runt Valkis, var jätte skönt att gå idag, solen brände skönt i ansiktet.
Efter promenaden blev jag bjuden på kaffe hemma hos Marina och hundarna busade av sej lite.
i satt i solen o bara njööööt. <3

Har varit ute hela dagen idag, så skönt att bara sitta ute o ta en kopp kaffe en cigg eller två och bara vara.


Här hemma har jag oxå hunnit med att göra lite, planterade lite mera blommer och fixade till lite på gården.
Älskar att vara ute och hålla på, tänk när jag får ett eget hus att ta hand om.
Tänk en alldeles egen trädgård som jag kan hålla på  med, göra vad jag vill, sätta vilka träd jag vill och alla fina blommor som finns..

Nä nu vill jag ha ett hus med en stoooooor trädgård, och växthus ska jag oxå ha så jag kan så mina egna tomater och gurkor mm..

Micke jobbar natt den här veckan så jag ska passa på att sortera bort lite skit här hemma när han inte kan vara med och bestämma, för får han som han vill så ska INGET slängas, allt kan vara bra att ha..
Hahahaha, dom e gulliga ibland iaf.

Nä nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska gå upp o lägga in tvätten där den ska vara.

Puss o God natt ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

Woaw 45 din pappa? då är han född samma år som jag ju!



Kul

2009-05-19 @ 17:57:20
URL: http://www.likko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0