Längesedan!!

Ja det var ett tag sen jag skrev något nu. :(
Har haft fullt upp typ hela tiden.. :)



här kommer iallafall en liten uppdatering om helgen :)

Fredagen:

Annelie fyllde 30, så vi var dit och firade henne på kvällen, vi hade det jätte trevligt satt ute till klockan var tre på natten och sjöng på altanen..
Var jätte mysigt, hemma fester är bäst.. :)


Lördagen:

Vaknade av att Johanna skickade mess o vela ha lite kaffe :)
Sen satt jag ute o solade lite innan det var dags att gå på derby mellan  Jädraås och Ockelbo.
Tyvärr förlorade vi.. :((


efter det så grillade vi med grannarna sen blev det film, jätte bra filmer kolla vi på och klockan blev ganska så mkt innan vi kom i säng..

Söndagen:

Har varit ute hela dagen o fixat lite, har fått utemöbler av Jimmy som jag ska fixa till, behöver målas om.
var och firade mamma på morsdag oxå :)

Sen på kvällen gick jag ner till Johanna o fikade lite på hennes altan och spelade lite kort.
Annelie kom över en sväng oxå, då pratade vi om tatueringar. :)

Har varit ute hela tiden dom här fina dagarna, har fått lite färg på mej oxå mest röd men det e färg iaf :))



Nu ska jag snart hoppa i säng, ska sova själv hela veckan igen ...... 
skit tråkigt men men ska väl härda ut den hära veckan oxå...

 God natt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0