Klarade uppskrivningen :)

Igår var det en helt toppen dag...

Började med att Annika o Johanna skjutsade in mej till Gävle eftersom jag hade uppskrivning, som jag KLARADE...
Så jävla skööööönt, nu e det bara uppkörningen kvar sen har jag körkort, VAAAAAAAAAAAA?? :)
Om jag tänker efter nu så var det värt att åka till Falun o vara där ett tag oxå, dels för att man faktist pluggade nästan hela tiden men oxå för att jag fick komma bort ett tag.
Det e nyttigt att vara i från varandra ett tag, man kan inte sitta ihop hela tiden.

Men det känns jätte bra oxå att jag vet att jag inte behöver åka tillbaka o sova kvar där mer, för så kul var det inte.


Sen var jag bjuden på fest på folketshus och där var det jätte kul, min Sandra kom oxå.
Var jätte jätte längesedan vi festade ihop.
Så vi hade skit roligt o dansade o knäppte en massa kort o höll på :)



Sandra sov över hos oss, gick kanske o la oss vid halv 3, men vi somnade inte på engång.
När vi vaknade känndes det som om vi hade sovit jätte länge, men klockan var bara 6 och där låg vi klarvakna o pratade lite, tills Sandra lära ner o spy :))) hahaha

Sen tog hon bilen o åkte hem.
Nu ska jag ut på gården o dona lite hade jag tänkt så man piggnar på sej lite  =)

Puss o kraaaam




Kommentarer
Postat av: sandra

vilken kul kväll vi hade.. de måste vi göra om:) kraaaam gumman.. å grattis till skrivningen ännu e gång..

2009-05-01 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0