jaha, då var denna dagen slut..

Dagen har varit väldigt händelserik, började med en tur till Falun där jag hade min uppkörning...
Den gick inte så bra :(((

Körde in på en väg där det  var förbud att framföra fordon på, måste ha varit nerverna..

hahaha var så sjukt nervös före..
Men nu känner jag mej inte ledsen, lite besviken på mej själv bara.
Men jag har redan beställt en ny tid så snart så får ni se mej ute på vägarna :P


Sen på kvällen var jag hem till Mamma på ljusparty, blev 364 kr fattigare där men ljusena doftade så gott så jag bara lära ha dom :))

´Nyss hemkommen från kvällspromenaden med pungen oxå.
Måste börja röra på mej mera  nu, har tagit en lite paus ett tag nu, så nu blir det hårdkörning igen..

Nä nu ska jag kolla på Jotex om dom har nå fint åt mej, har fått ett presentkort på 150 kr där :))

Puss o Kraaaaaaaaaaaaam    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0