introduktion!!

Idag har jag varit på sommarjobbet, jag tyckte att det var jätte spännande.
Mycket nytt som man ska lära sej, är inte lika som hemtjänsten mycket annorlunda.

Här ska man tänka mycket på rutinerna, måste följa rutinerna så brukarna mår bra!
Så idag har jag haft fullt upp med att lära mej en brukares rutiner :)
Har bara 5 brukares rutiner kvar innan jag börjar jobba. :/

Kommer att bli jätte roligt att sommarjobba där med alla brukare och deras bekymmer :)
Dom e bara för söta.

Håller på att försöka lära mej lite teckenspråk också, har en dövstum som bor där och jag lär ju kunna prata med henne.
Är lite krångligt men vi tecknar ord i varandras händer än så länge.

När jag kom hem från jobbet så städade jag o började tvätta lite, har hur mkt tvätt som hälst.
Men nu e det färdigstädat så jag slipper det i morgon och tvätten är påbörjad, sitter och väntar på pizza för jag orkade inte göra någon mat idag :P

I morgon jobbar jag kväll. :)
Skönt med sovmorgon, hatar att gå upp tidigt på morgonen om jag inte vaknar av mej själv :P


Nä nu ska jag plocka fram lite bestick, så att allt e framdukat tills pizzan kommer så det bara är att hugga in :P

Ha det så bra alla mina vänner.

sarah jag hoppas att ni får en bra resa och vila upp dej ordentligt nu, kommer att sakna dej. <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

tack hjärtat! kommer sakna dig med! Puss och lycka till med nya jobbet. Jag vill höra allt när jag kommer hem!

2009-05-20 @ 22:37:40
URL: http://tuvansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0