hemma!!!

Idag har jag jobbat kväll :P
Var jätte skönt, har nog aldrig jobbat kväll förut, inte inom vården iaf.

Som sagt var så kommer jag nog att trivas där, bara jag kommer in i alla rutiner o lär mej teckenspråket så ska det nog gå bra!

Jag saknar min Johanna, har inte träffat henne på hela dagen idag, och vi brukar leka minst en gång om dagen annars :(
Men jag är ledig i helgen då kanske vi kan träffas??? vet ju inte hur du jobbar...´

Börjar bli ganska så seeeeg nu så jag  ska nog snart gå o sova ska ju upp kl 7 o jobba i morgon igen!


nä nu orkar jag inte skriva nå mer, ett ganska så meningslöst inlägg men men det kan ju inte alltid vara bra!

puss o kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Johanna

miss you too.. <3

2009-05-22 @ 12:23:39
URL: http://www.nogg.se/JNilsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0