härligt väder!!

Ja nu ska man snart åka o jobba, nu när det är så fint väder vill  man ju bara ligga hemma o sola så man kanske får lite färg på sej...

Men jag är ju ledig i 2 veckor sen så då får jag passa på att sola lite då :)))

I helgen har jag hunnit med mycket, vi har fixat lite på gräsmattan här hemma sått lite nytt gräs o fixat o donat! :)
Marina o Ove kom hit en dag här då vi grillade och hade det bra, avslutade med en tur i skogen :))

 Sen så har vi hunnit med en sväng till  Järbopubben och käkat lite och dom andra drack nån öl o så men jag stannade vid en bacardi, hahaha jag har blivit värsta torrisen :))
det var Jag, micke, johanna, jani , mogge, kungsbergs anna och elin, marika o hennes kille.. :)
Blev efterfest hos Jani på kvällen men jag o Micke var bara där en liten sväng..

Ja nu ska jag fixa iordning mej inför jobbet.

Ha det så bra så höres vi..

Puss o kraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0