God natt!!

Ja då är denna dagen snart slut oxå.

I dag har jag städat lite, tvättat, planterat om blommor och hunnit vara barnvakt åt Edvin o Malva.

Jag o Micke satt ute på bron o fikade men ungarna, lära passa på när vädret var så fint..
Sen hjälpte dom mej att kratta gården o sen lekte vi lite. :))

Vi följde med Micke till skjutbanan oxå, Edvin e ju helt galen i jakt han e så jäkla sööööööt.. :)

Sen har vi planterat pelargoner i blomlådorna ute vid bron, blev såååå fint, nu e sommaren snart här :)

Micke jobbar natt så jag har ganska tråkigt, ska väl snart gå o lägga mej så jag kommer upp i tid i  morgon, Vaknade kl 10.30 idag...  Det e inte likt mej..

I morgon ska jag tvätta, har hur mkt som helst, fattar inte vad alla kläder kommer ifrån oxå säger man att man inte äger nå kläder????

Nä nu orkar jag inte skriva nå mera!

Puss o Kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0