ganska lugn o skön dag..

Idag har jag inte gjort så mkt, har mest bara slappat..
Skulle ha städat idag men jag orkade inte, lat som man är.. :P

Men jag var på möte med motionssektionen iaf, fick reda på  när jag skulle sälja bingolotter mm, oxå planerade vi lite kommande saker som vi tror ska funka här i byn.. skojj tycker jag iaf. :))

Har haft ont i huvudet i 2 dagar nu och har ingen jävla alvedon hemma, blir galeeeeeeeeeeeeeeen snart...
Är lite buhu tyck synd om mej.. :P
Är kanske nervositeten som gör att jag har ont i huvudet, tycker inte att jage så nervös men innerst inne så är jag nog det.

Tror inte att det kommer att gå bra, känns inte som om jag kommer att klara det, och jag skriver inte bara så för att ni ska skriva att: jooooo det kommer att gå så bra så Anna,

Utan att det känns faktist som om att det inte kommer gå nå bra...

Så mkt att tänka på och ett helt nytt ställe mm...


Nä nu ska jag kolla lite på tv o sen skutta in i duschen sen sova så maqn e pigg i morgon iaf.

Ha det så bra alla mina vänner..

Puss o Kram   ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha.. är du med i motionsgrejjset? d eva mer än ja visste.. hihi.. Jag tror på dej i morgon! Lycka till.. jag är nervös!

2009-05-03 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0