Fixa på gården.

igår höll jag på ute hela dagen, var ju jätte pigg när jag vaknade så jag tänkte att det var väl lika bra att hålla igång då ra.
så nu är det krattat o fint o utemöblerna är framplockade, kanske blir att äta middag ute idag då, vem vet beror på vädret.

Var hem till Marina i dag på fm o solade lite o jag hade med Eroz så han fick leka av sej lite m Milou.
Det tyckte han var gör roligt, o jag o Marina bara satt o hade det bra i solen o drack lite kaffe :)

Nu börjar det närma sej med stormsteg, börjar bli lite nervös nu men det e bara att ta del lugnt o tänka possetivt, blir det fel så blir de, bara att ta nya tag igen då.

Ska upp till Annika en sväng sen så hon får ta lite fina  kort på Eroz som vi ska skicka till uppfödaren.
Lägger ut några bilder här sen oxå så ni får se på en av dom finaste taxarna som finns   :P

Nä nu ska jag tvätta o dona lite.

Puss o Kraaam   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0