en trevlig dag,

Blev bjuden på lunch hos Marina, pesto lax o potatis det var jätte gott, tack så mkt Marina.. <3

Efter det så följde jag med Johanna till Ockelbo och handlade lite, behövdes värkligen....
Var tomt i både kyl och frys..
Inge roligt men nu har jag fyllt lite iaf, får bli mera när jag har fått pengar från FK.

Var på kalas oxå, mosters äldsta prins blev 8 år idag, GRATTIS VICTOR.
Av oss fick han en kick board, han blev jätte glad.

Men usch vad det har blåst idag, trodde ett tag att taket på huset skulle blåsa bort..
Och  nu ser jag att det är aldeles svart på himelen, hoppas att det inte blir åska för då måste jag sova hos någon..
Är skit rädd för åskan..
Hoppas hoppas att det försvinner......


Finns så mkt som jag funderar på, tankar som bara snurrar runt i mitt huvud....


Marina, jag håller alla fingrar och tår för rätt besked i morgon... Me loves you.


Puss o god natt på er där ute.




Kommentarer
Postat av: Marina

I Love you 2 <3

2009-05-28 @ 22:26:56
URL: http://axelssonmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0