Big Brother.. :)

Ja nu sitter jag i soffan och kollar på Big brother och väntar på att min älskling ska komma hem.
Han skulle jobba över ett tag men han kommer nog snart hem hoppas jag.


Hahahaha, det finns faktiskt folk som spelar bingolotto :)
sålde några lotter idag iaf, men populärast är nog Sverige lottorna :))


Har gjort iordning en stor bunke med sallad nu som vi kan äta i morgon, alltid lika gott med en sallad.
Är ju lite nyttigare oxå än annan mat som man stoppar i sej, måste ju börja tänka på maten nu eftersom man har börjat röra på sej lite mera så kanske man kan gå ner lite mera i vikt :) me like..

Nä vad jag skulle ha vilja varit med i Big brother..
Men jag skulle nog inte ha varit långvarig där inne i huset, skulle nog ha klappat i för någon dryg människa kan jag tänka mej.
Men det skulle ha varit en upplevelse att få vara med, men kanske jobbigt att kolla på avsnitten när man kom ut :P

Fast det e roligt att dom har börjat sända avsnitten i repris igen, man satt ju alltid bänkad framför tvn när det visades..
Nu kommer man ju inte ihåg deltagarna knappt, men nu när dom visar det igen så  kommer man ju på att ja hon och  han var ju med mm..
Skit kul... :)


Nä nu ska jag kolla på TV

Ha det så bra.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0