Älsklingen 28 år :)

Ja idag är det ingen vanlig dag, nej för det är älsklingens 28 års dag idag.:))

Har hunnit med att göra mkt idag, först kom det lite folk hit som firade Micke.

Efter det så klippte jag gräset, usch vad jobbigt det var skit drygt, har ju fan bara mossa i gräsmattan så gräsklipparen fastnade hela tiden och det blev skit tungt att dra den :((

Sen lär vi ju försöka fixa till gräsmattan oxå sen larverna käkade upp den, ser ut som om vi har grävt bort halva gräsmattan ju....
Måste ha lite jord så vi kan så nytt gräs så larverna kan äta upp det gräset oxå, känns ju jätte roligt. :/


Efter gräsklippningen slappa  jag ett tag framför datorn då jag plötsligt kom på att jag skulle baka bullar ?!?
Jag som aldrig lyckas med bullar, brukar bli små och jätte hårda o smaka illa...
Men dom här blev faktiskt normala och goda,  vaaaaaaaaaaaaa jag lyckades :)

Efter det så var jag ut och cyklade med Eroz, gick jätte bra för att vara första gången som jag cyklade med honom.
Han skötte sej exemplariskt :))

Nu ska jag städa av lite innan desperata hemmafruar börjar.

Sen när Micke kommer hem ska jag skämma bort honom med lite massage mm =)

Puss o Kraaaaaaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Anonym

micke har tur han.

2009-05-15 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0