trött...

Sitter och väntar på att Micka ska ringa så jag får åka o hämta honom i Järbo..
Börjar bli ganska så trött nu, vill gosa ner mej i sängen och sova.

Idag har jag varit på loppis här i byn, vart man än gick så var det loppis :)  har för mej att det skulle stänga kl
Lite mysigt, mest bara skräp men sen så ser man ett riktigt fynd som man bara måste ha. :)

På kvällen så grillade vi med: Johan, johanna, ove, Marina och Jocke.
Tog så jävla lång tid innan maten var klar så jag höll på hungra ihjäl...
Sen när jag väl fick maten då bara slängde jag i mej den så jag fick lite magplågor efter :(
Men gott var det iaf.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, skriver mest bara för att jag ska hålla mej vaken.
Måste nog ringa till Micke snart, har för mej att spelningen skulle sluta kl 1 och ´nu är klockan ju kvart över 1 och han har ej ringt :(


Höres sen..
                                                                   Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0