trevligt uppvaknade man fick...

Vaknar av att det blixtrar och dundrar som fan, och jag som är rädd för åska och blixtrar blev ju så klart klarvaken halv 6 på morgonen när man jobbar kväll och har chans att få sova.. :((((

Men jag har hunnit med en massa tråkiga måste göras saker ist.
Saker som inte syns att man har gjort, typ sorterat papper mm....

Sen i  morgon när jag slutar då är det storstädning som gäller...
Och det är inte heller så kul men det måste också göras.


Nu står jag i valet och kvalet,  Ska jag eller ska jag inte ????  Hmmmm.
 Det visar sej hur det blir.

Nu ska jag snart åka och jobba, ska bara försöka hitta någon som kan ha Eroz, vill inte att han ska vara själv om det blir åska igen, vill inte ha en åskrädd hund..

Nä ha det så bra alla mina vänner så syns vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0