Slö

Jag är så sliten och slö som man bara kan bli, har haft en lugn dag på jobbet i dag så jag har nog med mej slöheten hem.

Men det varade inte så länge, Micke busade med Eroz i sängen och eftersom han äter cortison så blir han kissnödig oftare, stackaren kunde inte hålla sej så det blev en olycka i sängen :(
Han har ALDRIG kissat i sängen förr så han höll på skämmas ögonen ur sej stackarn.

Jag som bäddade rent igår lära riva ur allt och skynda ner till tvättstugan (som tack och lov var ledig) och slänga in allt där så nu väntar jag bara på att täcket ska torka klart i torktumlaren.

Annars händer det inte så mkt, ska väl  fortsätta att ligga på soffan o  slöa och invänta kvällen så man får gå och lägga sej snart.

I morgon blir det jobb 7-15 igen men efter det så har jag bara ett kvällspass kvar innan jag blir ledig i 3 dagar *weeeeee*
Undra om jag ska försöka sova o vila så mkt som möjligt av dom 3 dagarna så kanske jag blir pigg och inte känna mej så trött helatiden..???

           Ha det så bra alla mina vänner.  Och en JÄTTE kram till min syster Johanna som har namnsdag idag :) ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0