sliten

Har varit trött konstant i över en vecka nu, skulle kunna sova dygnena runt om jag fick.
Måste kanske kolla upp varför jag är så trött hela tiden, kanske har järnbrist eller något..

Nu har man en arbetsvecka framför sej igen då, men jag jobbar bara Mån- Torsdag den här veckan, går av Torsdag kväll 21.30 sen har man 3 dagars ledighet framför sej :)


Har beställt sängkläder från Jotex :) super snygga, tog express så jag får dom på Tisdag så jag hinner tvätta dom och använda dom lagom till helgen :)


Nä nu ska jag krypa ner brevid Micke i soffan och kolla på film innan jag ska lägga mej.

                                                                                                Ha det så bra så ses vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0